Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Ekopress

0
 
 

VÁŽENÍ ZÁKAZNÍCI, poslední objednávky k odeslání před koncem roku přijímáme 19.12. do 12,00 h. - poté již bude možné objednat pouze e-knihy ke stažení s úhradou platební bránou. Přejeme vám krásné Vánoce a těšíme se na vás v roce 2025
×
Výběr titulů
Království značky

Království značky

Největší omyly a úspěchy všech dob

Haig Matt


Cena: Kč 356,–


Vydavatel: Ekopress

Vyšlo: 2006/12

ISBN: 80-86929-09-4

EAN: 9788086929095

Stran: 434

Rozměr: B5

Provedeni: Měkká vazba

Úspěch značky = obchodní úspěch. Život a zánik firmy závisí často na síle a image značky. Omyly při strategickém řízení a tvorbě značky mohou mít fatální význam. V knize, která se stala světovým bestsellerem, přináší autor čtenářům jedinečný a zasvěcený pohled na management, tvorbu a marketing značky. Na skutečných příkladech z praxe posledních desetiletí ukazuje chyby a úspěchy předních světových značek. Český překlad, sestávající ze dvou částí, je kombinovaným vydáním dvou samostatných publikací Brand Royalty (Království značky) a Brand Failures (Chyby a omyly) vydaných anglickým nakladatelstvím Kogan Page. První část poskytuje pohled na to, jak fungují nejúspěšnější světové elitní značky, co vedlo k  jednotlivým úspěchům a na čem jsou a byly uvedené úspěchy založeny. Druhá část je věnována největším chybám a omylům jichž se jednotlivé firmy a jejich manažeři dopustili při řízení, marketingu a prezentaci značky a jednotlivých produktů. Mezi jednotlivými kritérii, na které se autor zaměřuje, najdeme vedle finanční úspěšnosti značky, také životnost značky, technologický rozvoj nebo použité způsoby komunikace.
Kniha Matta Haiga je neocenitelným zdrojem inspirace a poučení pro brand manažery, marketingové a reklamní pracovníky, podnikatele a studenty na celém světě.
Z obsahu 1. části: inovační značky – emoční značky – personální značky – průkopnické značky – designerské značky – zodpovědné značky...
Z obsahu 2.části: klasické chyby - ideové chyby – PR omyly – kulturní omyly – expanzivní omyly ...