Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Ekopress

0
 
 

VÁŽENÍ ZÁKAZNÍCI, poslední objednávky k odeslání před koncem roku přijímáme 19.12. do 12,00 h. - poté již bude možné objednat pouze e-knihy ke stažení s úhradou platební bránou. Přejeme vám krásné Vánoce a těšíme se na vás v roce 2025
×
Výběr titulů
Reklama a podpora prodeje

Reklama a podpora prodeje

Tellis Gerard J.


Cena: Kč 1 480 (běžná cena)

Cena: Kč 1 258 (akce Sleva 15 %)

Dostupnost: skladem


Vydavatel: Grada

Vyšlo: 1999/00

ISBN: 80-7169-997-7

Stran: 602

Rozměr: A5

Provedeni: Pevná vazba

Kniha je pozoruhodná hned z několika hledisek. Je to především komplexní pohled na oblast reklamy a podpory prodeje. Autor se zabývá problematikou kreativní práce, komunikační strategií, plánováním médií, výzkumem účinnosti a celou řadou dalších aspektů. Úctyhodná je šíře a preciznost zpracování kapitol, pojednávajících o metodách podpory prodeje, zejména pokud jde o způsoby práce s cenou produktu. Předností publikace je její edukativní charakter. Kniha je učebnicí pro studenty marketingu na vysokých školách, reklamní agentury, marketingová a reklamní oddělení organizací. Může být inspirací i pro drobnější podnikatelské subjekty.