Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Ekopress

0
 
 

VÁŽENÍ ZÁKAZNÍCI, poslední objednávky k odeslání před koncem roku přijímáme 19.12. do 12,00 h. - poté již bude možné objednat pouze e-knihy ke stažení s úhradou platební bránou. Přejeme vám krásné Vánoce a těšíme se na vás v roce 2025
×
Výběr titulů
Public Relations

Public Relations

Řízená komunikace podniku s veřejností

Caywood Clarke L.


Cena: Kč 790 (běžná cena)

Cena: Kč 711 (sleva 10 %)

Dostupnost: do dvou dnů


Vydavatel: Computerpress

Vyšlo: 2003/00

ISBN: 80-7226-886-4

Stran: 600

Rozměr: B5

Provedeni: Pevná vazba

Plánujete pro firmu dlouhodobou koncepci PR? Rádi byste získali co nejvíce zkušeností garantovaných praxí v oboru? Titul Public relations – řízená komunikace podniku s veřejností je určena: - marketingovým pracovníkům, kterým poskytne rady, jak public relations naplánovat a připravit, jak kontrolovat a vyhodnocovat výsledky, - agenturám zaměřeným na servis public relations – těm nabízí vyčerpávající informace týkající se snad veškerých detailů. Seznámí vás s tím: - co to je public relations a jakou úlohu hraje v životě firmy - jakými etapami ve svém vývoji public relations prošly, které trendy dnes udávají hlavní tón - z čeho se skládá tzv.organizační schéma public relations - jaká pravidla platí v media relations rozhlasových a televizních stanic - že součástí public relations jsou i vztahy mezi vedením a zaměstnanci - jak využít styk se zákazníky, sponzorství ad. pro publicitu firmy - co je to Issues Management a jak řešit nestandardní situace - kam se vyvíjejí média, na co být v tomto směru připraven - jak udržovat oboustranně prospěšné vztahy mezi firmou a PR či reklamní agenturou - jakou PR zvolit v okamžiku sloučení nebo převzetí firmy