Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Ekopress

0
 
 

Výběr titulů
Direct marketing

Direct marketing

Strategie, plánování, provedení

Nash Edward


Cena: Kč 790 (běžná cena)

Cena: Kč 711 (sleva 10 %)

Dostupnost: do dvou dnů



Vydavatel: Computerpress

Vyšlo: 2003/00

ISBN: 80-7226-838-4

Stran: 606

Rozměr: B5

Provedeni: Pevná vazba

Publikace je určena: pro marketingové pracovníky, kteří s direct marketingem začínají a stojí před úkolem vymyslet, naplánovat a ve firmě realizovat direct marketingový program i pro ty zkušenější, jimž poskytne řadu tipů, rad a zamyšlení, kterými směry se tento dynamický tržní obor vyvíjí, kam napřít vaši pozornost a budoucí úsilí V podrobném průvodci se dozvíte: - jak vytvořit marketingový plán tak, aby pamatoval na všechny náležitosti připravovaných kampaní - jak koncipovat průzkum, ať se týká tržního potenciálu, atraktivity výrobku, reklamního poselství, kreativního ztvárnění, vhodnosti komunikačního kanálu ad. - jak průzkum realizovat a vyhodnotit, jak se poučit z jeho závěrů - jak si připravovanou kampaň otestovat, a tak se vyhnout nepříjemným překvapením na co všechno byste měli pamatovat při tvorbě cen - jak má vypadat ekonomický plán „mailových“ akcí, jakým způsobem spočítat, zda jste byli či nebyli úspěšní - jakou zvolit kreativní taktiku v případě různých výrobků a zákazníků - jaké formáty poštovních zásilek existují a kdy je který vhodný - jak má vypadat produkční plán a jak jej vyhodnocovat i aktualizovat - že srdcem direct marketingu je zákaznická databáze a jak seznam pro obsílku vytvořit - jak může tisk, rozhlas i televize podpořit úspěšnost obsílky - že reklama v rozhlasu a televizi má svá specifická pravidla a jak je využít ve váš prospěch - jak vybudovat funkční telemarketingové centrum, co za výhody vám to přinese - čeho všeho se týká termín „plnění“ - jak důležitý je databázový marketing, co všechno vám data o vašich zákaznících prozradí - jak dokáže internetový marketing sloučit a zúročit řadu výše zmíněných marketingových nástrojů