Publikace je určena:
pro marketingové pracovníky, kteří s direct marketingem začínají a stojí před úkolem vymyslet, naplánovat a ve firmě realizovat direct marketingový program
i pro ty zkušenější, jimž poskytne řadu tipů, rad a zamyšlení, kterými směry se tento dynamický tržní obor vyvíjí, kam napřít vaši pozornost a budoucí úsilí
V podrobném průvodci se dozvíte:
- jak vytvořit marketingový plán tak, aby pamatoval na všechny náležitosti připravovaných kampaní
- jak koncipovat průzkum, ať se týká tržního potenciálu, atraktivity výrobku, reklamního poselství, kreativního ztvárnění, vhodnosti komunikačního kanálu ad.
- jak průzkum realizovat a vyhodnotit, jak se poučit z jeho závěrů
- jak si připravovanou kampaň otestovat, a tak se vyhnout nepříjemným překvapením
na co všechno byste měli pamatovat při tvorbě cen
- jak má vypadat ekonomický plán „mailových“ akcí, jakým způsobem spočítat, zda jste byli či nebyli úspěšní
- jakou zvolit kreativní taktiku v případě různých výrobků a zákazníků
- jaké formáty poštovních zásilek existují a kdy je který vhodný
- jak má vypadat produkční plán a jak jej vyhodnocovat i aktualizovat
- že srdcem direct marketingu je zákaznická databáze a jak seznam pro obsílku vytvořit
- jak může tisk, rozhlas i televize podpořit úspěšnost obsílky
- že reklama v rozhlasu a televizi má svá specifická pravidla a jak je využít ve váš prospěch
- jak vybudovat funkční telemarketingové centrum, co za výhody vám to přinese
- čeho všeho se týká termín „plnění“
- jak důležitý je databázový marketing, co všechno vám data o vašich zákaznících prozradí
- jak dokáže internetový marketing sloučit a zúročit řadu výše zmíněných marketingových nástrojů