Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Ekopress

0
 
 

VÁŽENÍ ZÁKAZNÍCI, poslední objednávky k odeslání před koncem roku přijímáme 19.12. do 12,00 h. - poté již bude možné objednat pouze e-knihy ke stažení s úhradou platební bránou. Přejeme vám krásné Vánoce a těšíme se na vás v roce 2025
×
Výběr titulů
Logistická centra na globálním trhu

Logistická centra na globálním trhu

Lukoszová Xenie, Stopka Ondrej


Cena: Kč 289,–


Vydavatel: Ekopress

Vyšlo: 2019/05

ISBN: 978-80-87865-51-4

EAN: 9788087865514

Stran: 194

Rozměr: B5

Provedeni: Měkká vazba


Obsah a úvod


Adobe Reader

Smyslem této publikace je podat pokud možno co nejucelenější přehled o jednom z typických projevů hospodářské logistiky, kterým je působení logistických center jakožto nositele komplexních logistických služeb v podmínkách globalizovaného trhu.

Internacionalizace, tržní dominance, elektronizace a komputerizace, které sebou nese hospodářský jev zvaný globalizace, představují základní tržní megatrendy, jež dnes v reálném světě ovlivňují veškeré podnikové dění a ještě více tak urychlují dynamiku již v minulosti probíhajících „turbulentních“ změn a jejich řízení v podmínkách „chaosu“.

Právě logistika, její technologie a zejména subjekty, které jsou nositeli logistických služeb, jako je zásobování, doprava, skladování, balení, zákaznický servis apod., mohou svým zákazníkům, to znamená dodavatelům zboží i jejich odběratelům, napomoci současnou situaci známou pod označením „komprese času“ co nejefektivněji zvládnout.

Pozornost autorů bude přitom věnována nejen podstatě, významu a historii rozvoje podniků poskytujících logistické služby až do podoby současných logistických center, ale také praktickým aspektům působení těchto logistických podniků včetně informací o aktivitách na globálním trhu, to znamená v českém, evropském a v dalším kontinentálním prostředí.

Následující stránky jsou určeny nejširší odborné logistické veřejnosti, především pak manažerům podniků, podnikatelům, logistickým pracovníkům, dopravákům, speditérům, obchodníkům. Na své si jistě přijdou i pedagogové a studenti logisticky, obchodně, ekonomicky a manažersky orientovaných vysokých škol. V neposlední řadě lze publikaci doporučit také všem, které téma logistiky a současná praxe poskytování logistických služeb z jakéhokoliv důvodu zajímá.

Od stejného autora
Podobné tituly
Logistika pro manažery
Logistika pro manažery
Stehlík Antonín, Kapoun Josef
Mezinárodní přepravní doklady
Mezinárodní přepravní doklady
1. vydání
Poláček Bohumil, Novák Radek
City logistika
City logistika
1. vydání
Mervart Michal, Rathouský Bedřich, Kolář Petr, Novák Radek
Strategie a zdroje SCM
Strategie a zdroje SCM
1. vydání
Rathouský Bedřich, Jirsák Petr, Staněk Martin
Osobní doprava
Osobní doprava
1. vydání
Zelený Lubomír, kolektiv
Logistické technologie v dodavatelském řetězci
Logistické technologie v dodavatelském řetězci
Lukoszová Xenie, Kolektiv autorů
Logistika v marketingu
Logistika v marketingu
Christopher Martin