Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Ekopress

0
 
 

VÁŽENÍ ZÁKAZNÍCI, poslední objednávky k odeslání před koncem roku přijímáme 19.12. do 12,00 h. - poté již bude možné objednat pouze e-knihy ke stažení s úhradou platební bránou. Přejeme vám krásné Vánoce a těšíme se na vás v roce 2025
×
Výběr titulů
Informační podpora podnikových procesů

Informační podpora podnikových procesů

Šperka Roman


Cena: Kč 320,–


Vydavatel: Ekopress

Vyšlo: 2019/10

ISBN: 978-80-87865-55-2

EAN: 9788087865552

Rozměr: B5

Provedeni: Měkká vazba


Obsah a úvod


Adobe Reader

Rozvoj Internetu a zejména vývoj v oblasti sociálních sítí v posledních letech znamenají radikální přelom v řídicí praxi. Prudce se rozvíjí nároky na kvalitu procesního řízení, do hry vstupuje potřeba flexibility a spojení podnikových strategií s operativními činnostmi a také nároky na nové způsoby myšlení v oblasti marketingu a obecně s novými přístupy k zákazníkům.

Kniha renomovaného autora přináší čtenáři komplexní pohled na informační systémy v prostředí podnikové praxe, a jejich využití při strategickém rozhodování podniků a organizací. Věnuje se problematice podpoře procesního řízení a process miningu na operativní úrovni. Kniha má dvě důležité stránky a to teoreticko-metodologickou a pak zejména aplikační. Velmi významná je svými konkrétními příklady z praxe včetně případových studií. V tomto ohledu jsou hodnotné zejména případové studie a autorův rozbor situací těchto konkrétních příkladů.

První kapitola podává stručný přehled o obsahu, cíli a metodice publikace. Autor čtivou formou ukazuje základy procesního modelování, včetně nástrojů pro realizaci v praxi. Díky tomu má čtenář možnost vidět přímé uplatnění teoretických metod.

Druhá kapitola představuje historický vývoj a analýzu současného stavu v oblasti řízení podnikových procesů. Dále objasňuje základní teoretické pojmy jako procesní řízení, podnikový proces a jeho typy, základní role v řízení podnikových procesů a představuje také příbuzné disciplíny.

Třetí kapitola je věnovaná životnímu cyklu procesního řízení a podává příklady konkrétních podnikových procesů, zaměřuje se na jejich identifikaci, vyhledávání, analýzu, zlepšování a automatizaci. V závěru je představena BPM případová studie procesu fakturace v softwarovém nástroji Bizagi.

Čtvrtou kapitolou začíná návrhová a aplikační část publikace s důrazem na formální definice procesních modelů, které se používají při řízení podnikových procesů.

Pátá kapitola představuje pomyslné vyvrcholení publikace a prezentuje formální principy process miningu, návrh využití pokročilých process miningových metod a aplikaci process miningových principů v případové studii reklamačního procesu v analytickém softwarovém prostředí Disco.

Kniha je určena pracovníkům IT praxe, manažerům, podnikatelům ale i akademickým pracovníkům. Je zároveň moderní učebnicí pro studenty vysokých škol.

Podobné tituly

1 / 6