Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Ekopress

0
 
 

VÁŽENÍ ZÁKAZNÍCI, poslední objednávky k odeslání před koncem roku přijímáme 19.12. do 12,00 h. - poté již bude možné objednat pouze e-knihy ke stažení s úhradou platební bránou. Přejeme vám krásné Vánoce a těšíme se na vás v roce 2025
×
Výběr titulů
Logistika pro obchod a marketing

Logistika pro obchod a marketing

Lukoszová Xenie


Cena: Kč 235,–


Vydavatel: Ekopress

Vyšlo: 2020/02

ISBN: 978-80-87865-59-0

EAN: 9788087865590

Stran: 146

Rozměr: A5

Provedeni: Měkká vazba


Obsah a úvod


Adobe Reader

Publikace si klade za cíl vymezit podstatu a význam logistiky v procesech obchodu a zaměřit se na logistické přístupy a metody, aktuálně využívané v obchodování podniků nejen v prostředí tuzemských, ale i mezinárodních trhů. Předložená publikace tak řeší logistické nástroje používané v zásobovací a distribuční části dodavatelských řetězců. Jejich znalost by vám měla v obchodní praxi napomoci nejen tyto logistické přístupy a metody identifikovat a charakterizovat, ale také jim rozumět a v neposlední řadě je v případě potřeby umět využívat ve složitém prostředí současných globalizovaných trhů.

Významnou součástí logistiky aplikované v obchodních procesech firem je zákaznický servis, kterému je věnována samostatná kapitola. Není jen záležitostí podnikové filozofie, ale je také praktickou činností, na níž se podílejí pracovníci prodeje, marketingu a logistiky. Právě logistické služby poskytované zákazníkům společně se zbožím představují dnes již tradičně reálnou šanci na zvýšení konkurenční schopnosti podniku. Při jejich realizaci je však zapotřebí brát v potaz aktuální trendy zejména v oblasti informačních technologií, podnikání, jakož i význam komprese časoprostoru. Publikace si proto klade za cíl nebýt jen teoretickým přehledem možných logistických postupů, nástrojů a metod používaných v obchodních procesech firem, ale také praktickým návodem, jak tyto postupy, nástroje a metody v obchodní praxi vhodně používat tak, aby si podnik na trhu zajistil svou konkurenční schopnost.

Kniha je určena pracovníkům obchodu a logistických útvarů obchodních firem, zejména obchodním a logistickým manažerům, prodejcům, nákupčím, pracovníkům zákaznického servisu, logistikům a podnikatelům v obchodě. Důležitým zdrojem informací bude pro pedagogy a studenty logisticky, obchodně, ekonomicky a manažersky orientovaných vysokých škol. V neposlední řadě lze publikaci doporučit také všem, které téma logistiky a současná praxe poskytování logistických služeb z jakéhokoliv důvodu zajímá.

Od stejného autora
Logistická centra na globálním trhu
Logistická centra na globálním trhu
Lukoszová Xenie, Stopka Ondrej
Logistické technologie v dodavatelském řetězci
Logistické technologie v dodavatelském řetězci
Lukoszová Xenie, Kolektiv autorů
Podobné tituly
Logistická centra na globálním trhu
Logistická centra na globálním trhu
Lukoszová Xenie, Stopka Ondrej
Logistika pro manažery
Logistika pro manažery
Stehlík Antonín, Kapoun Josef
Mezinárodní přepravní doklady
Mezinárodní přepravní doklady
1. vydání
Poláček Bohumil, Novák Radek
City logistika
City logistika
1. vydání
Mervart Michal, Rathouský Bedřich, Kolář Petr, Novák Radek
Strategie a zdroje SCM
Strategie a zdroje SCM
1. vydání
Rathouský Bedřich, Jirsák Petr, Staněk Martin
Osobní doprava
Osobní doprava
1. vydání
Zelený Lubomír, kolektiv
Logistické technologie v dodavatelském řetězci
Logistické technologie v dodavatelském řetězci
Lukoszová Xenie, Kolektiv autorů
Logistika v marketingu
Logistika v marketingu
Christopher Martin