Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Ekopress

0
 
 

VÁŽENÍ ZÁKAZNÍCI, poslední objednávky k odeslání před koncem roku přijímáme 19.12. do 12,00 h. - poté již bude možné objednat pouze e-knihy ke stažení s úhradou platební bránou. Přejeme vám krásné Vánoce a těšíme se na vás v roce 2025
×
Výběr titulů
Modely podnikových procesů

Modely podnikových procesů

1. vydání

Hučka Miroslav, kolektiv


Cena: Kč 690

Dostupnost: do dvou dnů


Vydavatel: C.H. Beck

Vyšlo: 2017/11

ISBN: 978-80-7400-468-1

EAN: 9788074004681

Stran: 512

Rozměr: B5

Provedeni: Měkká vazba

V podmínkách vysoce konkurenčního prostředí hledají podniky cesty, jak zlepšit ekonomické výsledky, posílit svou konkurenceschopnost a také atraktivitu pro potenciální zákazníky. Jedním z kritérií důvěryhodnosti podniku pro zákazníky jsou dobře fungující podnikové procesy, tj. fungující systémy řízení. Podnikovými procesy, které existují uvnitř organizace (podniku), mezi podnikem a zákazníky nebo mezi podnikem a dodavateli, se zabývá obor procesní organizace. V řadě podniků je však diskuze o organizačních otázkách omezena především na výstavbu organizační struktury a podnikové procesy zpravidla zůstávají stranou. Důsledkem pak je, že podnikové procesy jsou nastaveny chaoticky, dochází k plýtvání pracovními silami, zákazníci jsou nespokojeni kvůli závadám a zpožděním, řídící pracovníci se musí zapojovat do řešení „krizí“ v průběhu realizace zakázek, zaměstnanci pracují pod tlakem a v podmínkách hektického shonu, atd. V posledních dekádách se však v souvislosti s certifikací systémů managementu kvality ISO 9000 v podnicích postupně zavádí pořádek a systémový přístup k podnikovým činnostem. Problematika podnikových procesů tak v mnoha podnicích získává vyšší prioritu. Jednotlivé podnikové procesy jsou v knize zobrazeny na vývojových diagramech. Uvedená metodika zobrazení a popisu procesů je ověřena mnohaletou praxí českých podniků. Publikace umožňuje odhalit problémy, které se vyskytují u podnikových procesů, objasnit příčiny těchto problémů a načrtnout možnosti jejich řešení. Z uvedeného důvodu je kniha určena především vedoucím pracovníkům na střední a vrcholové úrovni managementu ve středních a velkých podnicích, které produkující výrobky nebo poskytující služby, a to v nejrůznějších odvětvích