Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Ekopress

0
 
 

Výběr titulů
Marketingová komunikace

Marketingová komunikace

Jak komunikovat na našem trhu

2. aktualizované a doplněné vydání

Karlíček Miroslav, kolektiv


Cena: Kč 299

Dostupnost: do dvou dnů



Vydavatel: Grada

Vyšlo: 2016/02

ISBN: 978-80-247-5769-8

EAN: 9788024757698

Stran: 224

Rozměr: B5

Provedeni: Měkká vazba

Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje.