Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.

Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.


Ekopress

0
 
 

VÁŽENÍ ZÁKAZNÍCI, poslední objednávky k odeslání před koncem roku přijímáme 19.12. do 12,00 h. - poté již bude možné objednat pouze e-knihy ke stažení s úhradou platební bránou. Přejeme vám krásné Vánoce a těšíme se na vás v roce 2025
×
Výběr titulů
Úvod do podnikové ekonomiky

Úvod do podnikové ekonomiky

2. aktualizované vydání

Martinovičová Dana, Konečný Miloš, Vavřina Jan


Cena: Kč 149

Dostupnost: do dvou dnů


Vydavatel: Grada

Vyšlo: 2019/10

ISBN: 978-80-271-2034-5

EAN: 9788027120345

Stran: 224

Rozměr: B5

Provedeni: Pevná vazba

Kniha poskytuje základní informace o podnikání, hodnototvorných a vývojových procesech podnikatelských subjektů, měření a hodnocení účelnosti a hospodárnosti, resp. efektivnosti podnikových činností v kontextu řízení výkonnosti podniku, a to s ohledem na stanovené finanční a nefinanční cíle. Zohledněny jsou dílčí problematiky řízení majetku podniku a finančních zdrojů či základní ukazatele výsledku hospodaření. V uváděných souvislostech jsou vymezeny manažerské funkce, významné aspekty efektivního řízení výroby, nákupu a prodeje, personálního a finančního řízení, řízení výzkumu a investičního rozvoje podniku. Publikace je určena manažerům a podnikatelům zejména malých a středních podniků. Využita může být však taktéž studenty vysokých škol a MBA studií.

Nové vydání je kompletně aktualizováno s ohledem na novelizaci zákona o účetnictví a dalších pro podnikání podstatných právních předpisů. Reflektovány jsou taktéž důležité změny v tuzemském podnikatelském prostředí a okolí podniku jako takovém.

Podniková ekonomika je teoretickou i praktickou disciplínou zaměřující se na podnik jako jeden ze subjektů trhu. Autoři uvádějí do souladu poznatky z dílčích disciplín podnikové ekonomiky, zdůrazňují souvislosti a návaznosti mezi nimi směrem k zajištění trvalé konkurenční výhody podnikatelských subjektů. Zdůrazněny jsou tudíž stránky činnosti podniku vzhledem k nutnosti zajištění spokojenosti zákazníků, stálé interakce s relevantním okolím, dosahování strategických cílů vlastníků, odpovídajícího uspokojování zájmů zaměstnanců a dalších interesentů ve stále se měnících podmínkách. Zahrnutá témata jsou doplněna o aplikační příklady z podnikové praxe.