Používáme cookies a podobné technologie v nezbytném rozsahu pro správnou funkci webu.
Před procházením našich stránek se můžete seznámit s prohlášením o ochraně vašich osobních dat.
Nová monografie autorského kolektivu pod vedením prof. Jaromíra Vebera, předního českého odborníka na obor managementu a vysokoškolského pedagoga, představuje upgrade původní učebnice managementu, jíž bylo prodáno více než deset tisíc výtisků. Toto nové vydání „kopíruje“ do značné míry původní koncepci a obsah, tj. profil manažera, manažerské funkce (rozhodování, plánování, implementaci, kontrolu, organizování), manažerské přístupy, jako jsou strategický, projektový a procesní management, řízení vztahů se zákazníky, management znalostí, management změny, problematiku inovací apod. Výrazně aktualizovány jsou části pasáže zaměřené na manažerské úsilí při posilování výkonnosti a prosperity firmy a problematika krizového řízení. Nově je zařazena kapitola pojednávají o reflexi soudobých společensko-ekonomických trendů, jakojsou globalizace, digitalizace či udržitelný rozvoj v managementu. Opomenuta není ani vysoce aktuální otázka ekologie v managementu.
I toto nové vydání je určeno jednak studentům vysokých škol a pro potřeby dalších manažerskýchvýcvikových m programů, jako jsou kurzy MBA, jednak širokému spektru vedoucích pracovníků v různých sférách, ať podnikatelských, neziskových či veřejných institucí.
1 / 11