Publikace je souhrnem zkušeností, které se hodí nejen marketingovým pracovníkům, ale všem, kteří cítí potřebu svou firmu posouvat vpřed. Zabývá se prvky marketingu v souvislosti s jejich využitím v reálné praxi.
Profil manažera marketingu
základní dovednosti
jak řídit marketingový tým
vztahy k podřízeným, k dodavatelům, k agenturám
služební cesta
osobnostní rozvoj
Oddělení marketingu ve vztazích
- spolupráce v rámci firmy (finanční oddělení, obchodní oddělení)
- vztah ředitele firmy a marketingu, PR
- administrativa a korespondence
- vztah firmy k zákazníkům - za co odpovídá marketing (CRM, průzkumy trhu, práce s databází)
- corporate image
- vztahy ke konkurenci
Pohled dovnitř marketingového oddělení
- struktura marketingu ve firmě
- PR a komunikace
- výstupy jednotlivých marketingových oddělení (plán, poziční strategie, kampaň a její součásti, marketingový mix)